Languages
Social media

Onze visie

 Een sterk merk, merk je. Het helpt mensen om te kiezen.

Alles kan een merk zijn! Bedrijven, organisaties, producten… zelfs jij.

Elk merk wil onderscheidend zijn en moet zich kunnen ontwikkelen.
Dat gaat niet vanzelf. En dat hoeft ook niet.
Met visie, ideeën en uitvoering maken wij dit mogelijk.

Wij staan voor doeltreffende reclame en communicatie.

ELK MERK MOET ZICH
vormen
Jouw merk staat ergens voor en heeft
een verhaal te vertellen dat het uniek maakt.
Wij gaan op zoek naar de essentie van je merk. Daar geven we vorm en richting aan. Met een concept dat je merk tot leven brengt.
ELK MERK MOET
opvallen
Jouw merk moet gezien en beleefd worden.
Wij vinden de juiste strategie. Samen met jou. Op basis daarvan ontwikkelen we sterke concepten en doeltreffende campagnes. Die werken we uit met creatieve content. Afgestemd op de juiste kanalen en context.
ELK MERK MOET
groeien
Jouw merk moet 24/7 onder de aandacht gebracht worden om te blijven groeien.

Zodat het  altijd op de juiste plek, via het juiste kanaal en op het juiste moment gecommuniceerd wordt. Wij ondersteunen je en houden je scherp.

Over ons

IMAGE-IN timmert al ruim 30 jaar aan de weg van B2B communicatie.

Audiovisuele communicatie zit in ons DNA.
In deze sterk visueel ingestelde wereld is dat een niet te onderschatten voordeel.
Dat onderscheidt ons en de manier waarop we tegen marketing en communicatie aankijken.

Onze missie is om merken sterker te maken en het verhaal van onze opdrachtgevers doeltreffend over te brengen.
Van strategie tot concept en van ontwerp tot realisatie.

uitgebreide expertise op communicatief vlak

Georg Kempkes

Strategy & marketing

Gerdie ter Stege

finance & marketing

Alain Vanderbroeck

interaction & web development

Chiel Arts

Front End Developer

Robert Verkerk

Back End Developer

onze partners

Gijs Jacobs

camera

Arjo Rozendaal

3D-design & animation

Joas Burggraaf

Camera / DoP

Jos Janssen

Fotograaf

Peter Laarakker

Fotograaf

Meer weten?

Meer weten over de aanpak en werkwijze van IMAGE-IN?
Benieuwd hoe we met een frisse blik en een goed idee jouw merk kunnen verbeteren?

Neem dan contact op met Georg Kempkes!